Najczęściej zadawane pytania

Tak. Pamiętaj tylko, aby wysłać nam materiały promocyjne, kalendarze, ulotki lub kartki z życzeniami z odpowiednim wyprzedzeniem.

Azjatycki rynek spożywczny bardzo dynamicznie się zmienia, przez co większość produktów dostępna jest tylko przez określony czas lub sezonowo. Z tego powodu nie możemy zagwarantować, że w boxach znajdzie się akurat ten konkretny, wybrany przez Ciebie produkt. Nasz zespół ekspertów postara się jednak skomponować dla Ciebie najodpowiedniejszy zestaw. Możesz określić, czy zawartość pudełek ma być mieszana, czy zawierać produkty z konkretnej kategorii (np. tylko słodycze). Co więcej możesz wybrać z jakiego kraju Azji pochodzić będą te produkty.

HarroBOX-y dostępne są w kilku wzorach, ale jeśli żaden z nich Ci nie odpowiada, możesz za dodatkową opłatą zamówić u nas zaprojektowanie nowego, unikatowego designu. Dla stałych klientów oraz przy realizacji większych zamówień oferujemy indywidualne rabaty.

Standardowo 2-4 tygodnie, ale w przypadku bardzo dużych zamówień czas ten może się wydłużyć do 6 tygodni.

Tak. Co więcej jeśli zdecydujesz się na taką formę dostawy, otrzymasz od nas gotowy formularz, który pomoże Ci skompletować wszystkie informacje niezbędne do zrealizowania wysyłki. Dostawę pudełek bezpośrednio do pracowników, kontrahentów lub klientów realizujemy Kurierem48 Poczty Polskiej lub Paczkomatami InPost. Cena pojedynczej paczki to 15,00 zł (brutto). Dla stałych klientów oraz przy realizacji większych zamówień oferujemy indywidualne rabaty.

Na chwilę obecną realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski.

W zależności od wybranej metody dostawy (wysyłka zbiorcza lub pod wiele adresów) czas oczekiwania wynosi od 1-3 dni roboczych.